Gallant Unicorn

Nu tar vi en luuuuugn helg, på en torsdag!

Har ingen häst att levla och inga dagliga jag ''måste'' göra för ryktets skull.
Ganska skönt faktiskt... Eller, hade jag inte haft mitt asiatiska och brittiska konto så hade
jag nog blivit väldigt rastlös men jag tänkte fokusera på att få upp det brittiska kontot så pass
högt i level att jag har tillgång till alla områdena i spelet. Tror det är level 7 nu så det tar ett tag hehe.
 
På mitt Haley Rainstorm.konto så kommer jag att fokusera på min serie, har ett avsnitt nästan färdigt och en hel del material till ett annat avsnitt. Så skönt när det mesta av filmandet är fixat!
 
 
Hur söt är hon inte?
 
Utöver levlandet av brittiskt konto och filmande på AirStar så tänker jag inte gör någonting i helgen.
Bara vara hemma och, eh, ja... Vara helt enkelt? 

Kommentarer
Postat av: Bambi Ponyforest

Läääääääääängtar till nästa Onyx avsnitt!!!!!!!!!:DDD

2015-08-14 @ 09:32:16
Postat av: Anonym

Hur får man ett konto på utlänska servrar?

Svar: Man skapar kontot när man är i det landet :)
ssohaley.blogg.se

2015-08-14 @ 10:32:24
Postat av: Jennifer Duskgren

Jag skulle skapa ett på tyska och fransks men hann inte

2015-08-15 @ 11:15:37 - http://ssoas.webly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: