Gallant Unicorn

Ny present till alla som är Lifetime-starrider

Det här setet får man om man skriver in koden FREEOUTFIT. 
 
Gillar verkligen byxorna! Jackan var med fin, med fina detaljer MEN jag tror inte den kommer användas så mycket eftersom den är just rosa... Det skär sig mot mitt hår och jag tycker att det finns för många nyanser av rosa i spelet för att det ska vara lätt att matcha snyggt. Men fin var den!
 
 
Och nej jag tänkte inte ha sneakers till, tog dem bara för att visa hela byxorna ^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Sally monsterlake

Tyckte att tröjan önder den knall rosa jackan var snygg :))

Svar: Jag med :D
ssohaley.blogg.se

2015-08-08 @ 16:43:40
Postat av: Daisy Eastbellisy Eastbell

Haha på Sso har vi 50 "shades of pink"

Svar: Haha ja :D
ssohaley.blogg.se

2015-08-12 @ 15:08:31 - http://daisyeastbell.blogg.se
Postat av: Daisy Eastbellisy Eastbell

Haha på Sso har vi "50 shades of pink"

2015-08-12 @ 15:09:09 - http://daisyeastbell.blogg.se
Postat av: Tanja Lightningstar

Kollade på Hööks hemsida, och såg dessa byxor, exakt likadana fast irl, som såldes där! Nu vet man ju var sso får sina idéer iaf hehe ;)

2015-08-24 @ 15:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: