Gallant Unicorn

Öppet hus vid Jorvikstallet

Väntade lite med att posta de här bilderna eftersom det kan vara problem för en del spelare att komma in precis efter en uppdatering... Men här är en lite samling bilder från uppdragen som kom igår!
 
Det första jag möttes av när jag red mot Jorvikstallet, så fint!
 
Gillar verkligen färgen på den här nya NPC:ns häst, ja förutom manen och svansen då...
Skulle vilja ha den med grå man och svans på ett Arabiskt Fullblod!
(Lite pinsamt att NPC:erna inte har lärt sig använda tyglar än, eller är de helt enkelt så skickliga att de inte behöver några? Ser ju lite konstigt ut i vilket fall!)
 
 
Fler nya NPC:er, varför gör de de nya manliga NPC:erna så annorlunda mot de kvinnliga?
 
Fotade inte exakt alla uppdrag, men den här hästen....
Jag vill så gärna ha den! Det var så jag trodde att Appaloosorna skulle se ut när de kom till spelet,
och jag har inte gett upp hoppet än!
 
Hade gärna borstat just den här hästen lite extra, älskar färgen!
 
 
Får man vara avundsjuk på en NPC och en pixelpålle? Vill med rida på den hästen ju haha!
 
Jag hoppas att vi itne ska ta fler ridturer med de här virrpannorna! 
De yrade runt som yra höns och jag hade ett himla göra med att försöka hålla ihop gruppen...
 
 Det ser ut som att Icepearl blir bländad av glittret runt sadeln!
 
Stackars Iceparl...
 
Fick göra om tävlingen flera gånger för att jag stannade och tittade på svanarna, så fina ju!
 
Vad tyckte ni om uppdateringen då?
Personligen så gillade jag den! Tyckte det var mysiga och logiska uppdrag, lite vanliga stallgrejer liksom? Kul med lite längre uppdrag som inte bara är ''rid dit och lämna det här'' liksom...
Men just nu så sitter jag bara och väntar på en liten hint om uppdrag som har med huvudstoryn att göra, känns som att det borde vara på tiden snart? :)

Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

Jag gillar INTE uppdateringen då den innebär att det kommer jättemånga spelare till Jorvikstallet = min dator laggar ihjäl sig ;n; Ska byta hemstall till typ Firgrove så jag slipper lagget :/

Svar: Åh, förstår att det är jobbigt då :/
ssohaley.blogg.se

2015-08-06 @ 09:50:53
Postat av: Elvira Dragonstreet

Haha stackars icepearl :( men var det bara jag eller såg sadlarna man tvättade väääldigt konstiga ut?

Svar: Ja de hade lite udda form :P
ssohaley.blogg.se

2015-08-06 @ 10:22:32
Postat av: Hilda wolfgirl

Hej jag undrade folken server du är på??

Svar: Jag spelar på AirStar :)
ssohaley.blogg.se

2015-08-06 @ 11:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: