Gallant Unicorn

Var verkligen grafiken såååå dålig innan?

Tog en bild precis innan jag loggade ut när jag hade höjt upp grafiken till den nya maxgränsen:
 
Och här är efter att jag precis loggat in igen (hade bråttom så tog en bild på färjan).
 
 
Alltså, jag ser ju förbättringen MEN när jag tittar på gamla bilder på min starthäst så är inte hans färg så där grumlig som den är på den första bilden som är tagen idag?  Visst. kul grej och bra att de förbättrar spelet men det var inte riktigt en så stor förändring som jag hade hoppats på faktiskt...

Kommentarer
Postat av: Capucine Papapoulos

Verkligen, ser ju ut som om de sämrade grafiken bara för att maxgrafiken skulle framstå som mycket bättre

Svar: Ja men precis? Så himla fult gjort!
ssohaley.blogg.se

2015-08-19 @ 17:24:37 - http://starstablecapucine.blogspot.se
Postat av: Stephanie Diamondfall

För vissa blev det ingen skillnad alls så det var ju inte så kul för dem. Men jag hade också förväntat mig något mer speciellt eftersom de visade en så stor skillnad på bilderna. -.-

Svar: Ja men precis!
ssohaley.blogg.se

2015-08-20 @ 07:00:17 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Cass

Nej nej nej. Min dator hade verkligen sämst grafik förut även om jag hade på högsta. Nu så ser den MYCKET bättre ut så ddt jag tror är att de helt enkelt har förbättrat dem för oss och har liksom grumlar ned dem för er innan man fixade det så att det blir skillnad för er också!

2015-08-24 @ 07:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: