Gallant Unicorn

Vart gjorde ni av djuren egentligen?

Ni som spelat ett tag kanske kommer ihåg att det brukade ligga hö/halmbalar där affärerna står nu i Moorland? Det brukade stå en liten kissemiss upp på balarna,
vart tog den vägen när affärerna kom egentligen?
(Det är inte den katten som är på marken, katten som är borta nu var grå/brun.)
Hittade tyvärr ingen bild på den på min dator men det var här den brukade stå:
 
Sen en sak som jag tror att många har märkt: Felicity's kanin?
Vart tusan tog den vägen? Vi fick ju ett uppdrag där vi skulle rida med husdjur till några olika  NPC:er, bland andra Felicty, Jenna i Moorlandstallet och Butlerna på Vingården. 
Men i samband med att det uppdaterade flertalet NPC:ers utseende så försvann Felicity's kanin?
 
Hade ingen bild på den heller, tror att många av mina gamla bilder är borta för evigt eftersom hårddisken i min gamla dator kraschade och inte gick att rädda...
 
Har ju mitt konto på den brittiska servern som jag håller på att levla upp. Uppdraget borde ju komma där så småningom, för jag tror inte det var ett tidsbegränsat uppdrag? Vi får se helt enkelt! :)
 

Kommentarer
Postat av: Bambi Ponyforest

Hennes kanin tror jag sitter på höbalen i stallet, kan vara helt fel men du kan kolla upp det! :D

Svar: Näe det satt ingen kanin där... Var där och tittade nyss :)
ssohaley.blogg.se

2015-08-17 @ 09:13:12
Postat av: Anonym

I nyheterna stod det att det fanns fler djur att hitta och att alla djur hade rymt typ så kommande miniuppdrag att hitta resten av djuren??

2015-08-17 @ 13:13:36
Postat av: Ebba Ponyheart

Det kommer ju komma uppdrag med att alla djuren är borta, ett i taget, så alla ksk har åkt bort nu? Ingen aning...

2015-08-17 @ 14:39:37 - http://ebbaponyheart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: