Gallant Unicorn

Vill du gå med i Sneaky Dragons?

Just nu så har vi en ledig plats i Sneaky Dragons!

Är du 18 år eller äldre och spelar aktivt så ta chansen att sök till en stor klubb med aktiva och sociala medlemmar. Vi är aktiva men tar hänsyn till att man har ett liv utanför spelet så minimum kravet är att man deltar på minst 4 event i månaden. Vi har en levelgräns på level 15 för att alla ska kunna vara med på alla event och ha tillgång till alla områden i spelet.

Sneaky Dragons satsar inte på att bli störst och mest kända med en lång kölista (vi har inte ens något kösystem) utan vi fokuserar på att hålla en trevlig gemenskap och att ha kul tillsammans. Här hittar man vänner för livet!
Vi är väldigt sociala av oss och pratar dagligen med varandra via TeamSpeak. Flera av oss umgås även utanför spelet men det är så klart helt upp till var och en!

Om du är nyfiken på oss kan du läsa mer här: http://sneakydragons.weebly.com/

Skicka din ansökan till: [email protected]
(Oseriösa ansökningar bevärdigas inte med svar, och det är inte lönt att ljuga om tex sin ålder, sanningen kommer alltid fram..^^)

 

 

Kommentarer
Postat av: Clara Snowsmith

Tråkigt att ni har mist en liten drake, men roligt att någon ny person får chansen att lära Sneaky Dragons!

2015-08-11 @ 20:50:32 - http://claraidol.blogg.se
Postat av: Alisa Goldstone

Det är vid detta tillfället man önskar att man var 18 haha! Hoppas ni hittar en bra medlem <3

2015-08-11 @ 21:17:33 - http://summerdream.bloggo.nu
Postat av: Matilda Southtree

Har ni inte 6 stycken på er "väntelista"?

Svar: För det första är det inget kösystem utan det är de som senast ansökt till klubben, och för det andra så är det ingen annan än vi i ledningen i klubben som vet hur många platser som kommer finnas lediga.
ssohaley.blogg.se

2015-08-11 @ 21:30:47
Postat av: Meja Starbridge

Ååååh, jag är bara 10....

2015-08-12 @ 06:39:12
Postat av: Julie Queenfall

Jag vill jättegärna gå med! Det är ju bara det där med åldern som sätter käppar i hjulet..

2015-08-12 @ 16:44:14
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Hej jag skulle så gärna vela gå med jag är 18 och ett halvt och skulle så gärna gå med för att jag gillar lite äldre och roligare personer. Snälla!

2015-08-12 @ 17:51:40 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Haley Underweb

Vilken drake lämna? Synd att jag bara är 17 och ett halvt år :(

2015-08-15 @ 19:10:40
Postat av: maja

VEM HAR LÄMNAT?

Svar: Ingen har lämnat? :S
ssohaley.blogg.se

2015-08-17 @ 16:39:10
Postat av: Linnea

Kan jag få gå med i sneaky dragons? Jag fyller 19 i augusti, jag vill gärna ha svar. Tack!

Svar: Du kan ansöka på vår hemsida när vi tar emot ansökningar igen.
ssohaley.blogg.se

2016-06-22 @ 11:09:02
Postat av: tilde pureyard

hej jag är 11 år och jag är i lvl 19 i starstable vill gärna gå med jag har 20 hästar den gillar mest är min conemara dollarninja och sen har jag oxå min lusitano bowbird han älskar att bada och galoppera och köra dressyr det skulle betyda allt för mig och min sso karaktär att få gå med i sneaky dragons jag vet inte är jag för liten eller är det någon sorts ålders gräns eller levels gräns vill gärna ha svar så fort som möjligt //mvh Tilde pureyard

Svar: För det första har du kommenterat ett 4 år gammalt inlägg. För det andra har vi 18-årsgräns :)
ssohaley.blogg.se

2019-08-22 @ 14:06:10
Postat av: Anonym

Attans jag som bara är 12 annars skulle jag lägga all min tid på klubben..

2020-03-12 @ 22:37:29
Postat av: Anonym

Attans jag som bara är 12 annars skulle jag lägga all min tid på klubben..

2020-03-12 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: