Gallant Unicorn

Det kommer kosta 135 StarCoins att lära sig leda hästen

Starstable gick nyss ut med lite information om hästledarfunktionen på Instagram.
Man måste vara level 10 för att lära sig funktionen, man måste vara Starrider och det kommer
kosta 135 StarCoins, men efter att man köpt funktionen så kommer man kunna leda alla sina hästar.
Det är alltså ett engångsbelopp.
Jag har inga invändningar till att det kommer att kosta, SSO måste ju kunna betala sina utvecklare
med och att driva ett spel kostar pengar... Men varför just 135?
Personligen tycker jag att 100 StarCoins kanske hade varit en bättre summa
eftersom alla som är Starriders får det varje vecka. Tänk vad surt att veta att man måste vänta en
vecka för ynka 35 StarCoins liksom? Så jag hoppas att alla varit duktiga och sparat lite hehe :)
Men, det är ju ingen nödvändig funktion. Visst den är rolig, men inte nödvändig för att man ska kunna 
spela. Tänk om de hade gjort samma sak när man ska lära sig hoppa i spelet? Det hade varit en 
helt annan sak, att kunna hoppa är ju ganska nödvändigt ändå...
Då hade jag förstått att folk hade gått bananas och varit arga!
 
Ser i alla fall fram mot att se funktionen på onsdag, det ska bli spännande att se hur det faktiskt ser
ut och hur funktionen går att använda! Vem vet, kanske är alla uppdrag där man måste lämna sin 
kuse och sen ska försöka hitta den igen ett minne blott? Drömmen haha!

Kommentarer
Postat av: ;)

HAR DU EN NY HÄST?!?!!!? VARFÖR HAR DU INTE SAGT NÅT?!?!❤️😱

Svar: Haha nja mer eller mindre, det är på FireStar-servern :D
ssohaley.blogg.se

2015-12-15 @ 16:41:28
Postat av: Tilda Diamondsmith

Hej hej Haley! Jag har ett problem jag kan inte komma på några hästnamn, har du nåt tips på hur man kommer på fler hästnamn🦄
KRAM❤️

Svar: Njäe jag är inte så bra på att komma på haha
ssohaley.blogg.se

2015-12-15 @ 20:11:02
Postat av: ;)

Okeeeeeeeeeeeeeeej!
Det förklarar saken XD

2015-12-15 @ 20:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: