Gallant Unicorn

Fyra år på världens bästa hästspel!

Idag är det fyra år sedan jag skapade mitt konto på Starstable Online!
Jag kommer ihåg det så väl, jag satt hemma och hade lite tråkigt... En kompis som jag lärt känna
via ett annat spel (howrse.se) frågade om jag hade sett det här nya hästspelet som hade kommit. 
Näe, det hade jag inte och det såg lite... Jag vet inte, billigt ut? Väldigt barnsligt och ja, - rosa?
 
Så det första intrycket var väl inte jättebra haha! Men jag tittade lite på hemsidan och sen så tänkte jag
inte så jättemycket mer på det utan jag fortsatte med mitt liv. Några dagar senare så kom jag av någon 
anledning in på spelets hemsida igen och jag bestämde mig för att testa spelet, det kostade ju inget.
 
Min starthäst är inspirerad av min häst som jag hade när jag var yngre irl, så det var inte så svårt att välja. Jag satt i evigheter och försökte skapa ett bra namn, jag kom inte fram till något namn som jag verkligen ville ha så till slut så bara tog jag något. Och det namnet blev Haley Rainstorm!
 
Och sen då? Jo, jag föll för det där rosa spelet som jag inte ens trodde att jag skulle spendera en
timme på. Och nu sitter jag här 4 år senare haha!
 
Visst jag har haft toppar och dalar, - ett tag så var det väldigt dåligt med uppdrag och det fanns väldigt lite att göra så då var jag lite less på spelet men jag har aldrig känt att jag inte vill spela mer...  
Mycket av det beror nog på Sneakydragons, hade jag inte haft klubben att hänga med så hade jag nog varit mer uttråkad och i alla fall tagit pauser i spelet!
 
Jag har alltså spelat mer eller mindre konstant i 4 år. Jag hade en paus på någon vecka när jag flyttade irl men det är nog enda gången jag varit ifrån spelet mer än någon dag tror jag?
 
Tyvärr så försvann alla mina första bilder från spelet när min gamla dator bestämde sig för att mörda en av hårddiskarna så jag har inga bilder som är enda från början men jag har en del bilden sparade från bloggen och från gamla grupper på Facebook och så vidare, så tänkte visa dem i lite random ordning!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack starstable.com för att ni gett mig möjligheten att lära känna några av mina absolut bästa vänner!

Kommentarer
Postat av: Rachel Lionson

Har också fått en av mina bästa vänner på sso ❤ Tack världens bästa!!!

2015-12-11 @ 13:14:31
Postat av: Felle Eveningwright

Joo. Jag förstår dig❤️ Kommer precis ihåg allt🐴

2015-12-11 @ 16:01:54
Postat av: Anonym

Hur kan jag kontakta dig så snabbt som det går?

Svar: skicka ett brev i spelet :)
ssohaley.blogg.se

2017-07-10 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: