Gallant Unicorn

God morgon, eller?

Usch jag är såååå dålig på att hålla en ''normal'' dygnsrytm!
Skyller på att jag är sjuk just nu, jag mår ganska bra så fort jag är uppe och är aktiv men 
i samma sekund som jag lägger huvudet på kudden och ska sova så blir jag så täpt i näsan att 
jag inte kan andas och så börjar jag hosta. Så jag ska försöka hålla mig vaken en stund nu så
kanske förkylningen ger sig och så kanske jag får in en lite bättre dygnsrytm? Vaknade vid 21 igår :S
Då hade jag somnat av ren utmattning tror jag? Hur som helst, nu när jag ändå är vaken och inte
har något att göra så tänkte jag klippa klart del 17 av Onyx, yey! Eller? Haha så fundersam på hur jag
ska klippa det här avsnittet för att det ska bli bra, hoppas det fungerar som jag vill!
 
Filmade det allra sista igår på kvällen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Gör lite soppa, det brukar hjälpa för förkylningen! Och så kan du göra honungs te så att då du känner att du börjar hosta, dricker du en klunk. :)

Svar: Har suttit och druckit te hela natten haha, har väldigt svårt för honung så försöker kurera mig utan den ^^ Men tack för tipset :)
ssohaley.blogg.se

2015-12-04 @ 12:56:16 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Gör lite soppa så mår du bättre! Och om du har hosta, göra honungs te och drick direkt då du tänker hosta. :)

2015-12-04 @ 13:40:55 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Aww! Okej! Jag hoppas att du mår bättre snart! Men du kan ju alltid testa med honungs te. Du kan alltid sätta i lite god saft eller något så att det inte smakar så mycket honung! Själv sätter jag i Apelsin Juice i mitt te. Det tar bort det värsta av smaken. Men krya! :)

2015-12-04 @ 14:20:22 - http://jorvikelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: