Gallant Unicorn

Har ni någon julkänsla än?

Jag tycker det är mysigt med alla juldekorationer och snön i spelet, men irl så har jag
faktiskt noll julkänsla. Trots julpynt och julklappar som ligger lite här och var hemma...
Kanske beror det på bristen på snö? 
Hur som helst, har knappt spelat sen i torsdags, åkte till Nina och Amanda för att fira Amandas
fördelsedag i fredags och tog med mig min kusin (Sarah Waternight) hem. Vi har spenderar större
delen av helgen med att ligga i soffan och titta på videor på youtube haha. Utöver att levla några
banor här och var så har jag bara gjort julbestyren + Hayden's dagliga uppdrag så det har inte funnits
så jättemycket intressanta saker att skriva om när det kommer till spelet.
 
Något annat lite roligare är att vår Sasha Duskgirl fyller år idag, grattis vännen <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Dragonfall

Du har rätt i att det är brist på snö, det snöade en gång hemma hos oss och den smälte bort efter några timmar...

2015-12-20 @ 21:39:18
Postat av: Nadia Oakhall

Tycker också att jul känslan är lite låg ❤

2015-12-20 @ 22:06:37
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Hälsa Sasha från mig, grattis Sasha! :D Och jag tycker det är super trist utan snö i det riktiga livet :/ Liksom man får inte den julkänslan, att gå ut och bygga snögubbar eller något liknande! Vi vill ha snö!

2015-12-21 @ 09:55:52 - http://jorvikelisa.blogg.se
Postat av: Bambi Ponyforest

Jag har NOLL julkänsla. Och ja, det är tack vare detta "host"..skitvädret.."host". Ganska tråkigt faktiskt, men men. Snart är det jul iaf :)

2015-12-21 @ 17:52:14
Postat av: Jennifer_duskgren

Jag har seriöst inte en enda snöflinga här!! ( bor en bit från Stockholm) asså man vill ju ha den där känslan med snön och så men hemma hos mig har vi verkligenn lyckats!🌹☄❤️ Adventsljusstakar, adventstjärnor, julgran, tomtar i hela huset, stora och små, och jag och mitt ENA syskon har en varsin annan konstigt liten grej, jag har en... Det är typ en tågbanan som går runt ett berg med en snöbacke eller pulkabacke och så är det ett hus högst upp och längst ner rakt Fram där är det typ en stor affär och allt detta skiftar i färg och en av min bröder har ett hus där det lyser genom fönsterna.❤️☄🌹 Det e massa paket runt grannen. Vi har bakat och lagat massa julgodis och mat., så det doftar också

2015-12-22 @ 08:27:46
Postat av: Sasha duskgirl

Tack ❤️❤️❤️

2015-12-23 @ 02:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: