Gallant Unicorn

Intervju med Astrid Gladebell

Astrid Gladebell
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 

Hur länge har du spelat? 

Vet ej, Kanske över 1 år. 


Är du StarRider? 
Ja. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Ja. Den härliga klubben Confused Mustangs. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Ja, Min ser ut som en fet enhörning. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Nästan varje dag, Kanske 1-2 timmar. 

Spelar du några andra spel? 
Ja. Transformice och Animal Jam. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Min klubb, Mina vänner. 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? 
Cirka 22, Vill inte säga alla namn, Men jag har 2 araber iallafall. CinnamonTop och FoxGirl. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Ja. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Musik. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Vet ej, Funkar laptop till svar? 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja. jorvik.bloggo.nu 

Önskeras i spelet? 
Islandshästar 

Ditt bästa minne i från spelet? 
Mitt bästa minne var när jag först gjorde min gubbe, Då jag och min kompis skrattade åt hur mycket min häst såg ut som en enhörning. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Klubbens clown, Trodligen. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Ja, Jag såg en annons för spelet och jag ville testa det. Men ville se min väns åsikt. 

Vart har du ditt hemstall? 
Steves. Jag tänker nog aldrig flytta. 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna låta en annan person upp på sin häst.


Kommentarer
Postat av: Matilda Southtree

OJ MEN HEEEJ

2015-12-07 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: