Gallant Unicorn

Intervju med Ebba Youngland

Ebba Youngland

Hur länge har du spelat? Jag vet inte,väldigt länge iallafall! 

Är du StarRider? Japp,Lifetime :D 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? Jag byter klubbar hela tiden så jag vet inte riktigt..
 
Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? Absolut! Min häst har grå man med ett strek i svansen.?
 
Hur ofta och hur länge spelar du? Varje dag,1-2 timmar ungefär. 

Spelar du några andra spel? Sims 4 & 3. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? Famo,Ella Flowerberg.. 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad heter dom? Jag har 3 st men jag kommer inte ihåg namnen,iaf en Quarter,en Shire, och en startis då. 

Har du någon bästa vän i spelet? FAMO :D 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? Oftast spelljudet,men ibalnd musik. 

Vad för sorts dator spelar du på? Nån samsung grej.

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? Haley Rainstorm, Sture Silverknight och Nemos! 

Önskeras i spelet? Hmm... Svenskt varmblod! 

Ditt bästa minne i från spelet? När jag fastnade i slottsgolvet och tjuvlyssnade på Famos gamla pv..
 
Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? Ärligt talat,Är jag en klumpeduns.. 

Hur kommer det sig att du började spela? Internetreklam. 

Vart har du ditt hemstall? Fp :D 

Önskefunktion i spelet? Trava travlopp,eller köra då. :D 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Heheh ebba youngland här cx

Nykomling till familjen, en morgan!

2015-12-03 @ 14:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: