Gallant Unicorn

Intervju med Ellie Cloudforce

 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat?  
Sedan juli 2014 


Är du StarRider? 
Nej, men kanske blir snart. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Nej 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Nej jag älskar min startis Darkshadow. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Oftast varje dag. Nån timme brukar jag spela. 

Spelar du några andra spel? 
Minecraft, de första starstablespelen t.ex höstryttaren och sims. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Mina hästar!! 

Hur många hästar har du, vilka raser och vad 
heter dom? 
3 st: Darkshadow-jorviskt varmblod 
Dragoneye-jorvik ponny 
Thunderwarrior-frisisk sporthäst 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Nej:( 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ljudet från spelet. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En lenovo laptop 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Ja, jag rekommenderar den här bloggen, esmerlda silverforces blogg och alicia starnights blogg. 

Önskeras i spelet? 
Lipizzaner 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag hoppade för första gången. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Ensamvargen! 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Jag såg en reklam på TV. 

Vart har du ditt hemstall? 
Fortpinta 

Önskefunktion i spelet? 
Stoppa klubbinbjudningarna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: