Gallant Unicorn

Intervju med Frida Kittenforce

Frida Kittenforce
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 
 
Hur länge har du spelat? 
Sedan November 2012 ungefär. 

Är du StarRider? 
Japp, lifetime sedan sommaren 2013. 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Just nu väntar jag på att bli accepterad till en klubb, och under tiden lallar jag runt i min egna Smiling Kittens Crew för att slippa andra klubbförfrågningar. 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Jag har tänkte tanken flera gånger, men jag är rätt nöjd med den jag har. 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Ungefär 4-6 dagar i veckan nu mera, kanske 1-2 timmar per gång beroende på vad jag gör i spelet. 

Spelar du några andra spel? 
Tibia och Minecraft. 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Klubben när jag är med i en och självklart vännerna. 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Just nu tror jag det är min Morgan som heter Hotspot. 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Har många bra och nära vänner i spelet, men ingen absolut bästa vän ännu. 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Ibland har jag enbart SSO ljudet på, ibland lyssnar jag på musik och ibland båda samtidigt, fast med SSO liiiite lägre mer i bakgrunden. 

Vad för sorts dator spelar du på? 
Just nu en stationär eMachines dator med en Luxor-tv som skärm. 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Din blogg, helt klart! Silverknight.blogg.se, Courtneysilverhill.weebly.com och Aliciastarstable.blogg.se är de fyra bloggar jag följer just nu. 

Önskeras i spelet? 
Ingen aning... jag gillar alla raser :D 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag blev inbjuden till klubben Sneaky Dragons. 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Glad och pratar mycket, tror jag :P svårt för att stå still, haha. 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Tror jag såg SSO-reklamen på FB och blev nyfiken då det finns väldigt få bra hästspel, jag skapade en karaktär och starthäst, levlade upp till level 4-5 sen tröttnade jag och la ner några månader eller så. Ungefär ett halvår senare provade jag igen och då köpte en månads StarRider och fastnade för spelet och storyn allt mer, sen när jag gick med i Sneaky Dragons så blev jag helt fast! 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården, såklart! 

Önskefunktion i spelet? 
Kanske att kunna longera/löshoppa/tömköra/köra hästar med rockard/släde? det vore riktigt roligt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge har du spelat? i 4 år alltså sedan spelet startade :)

Är du StarRider? Japp är Life time sedan ett halvår tillbaka

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? Nej, inte varigt med i någon klubb på ett par månader

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? Nej jag är nöjd med min bruna prins

Hur ofta och hur länge spelar du? Nästan varje dag, 30 min till 6 timmar i sträck

Spelar du några andra spel? Japp, Roblox, SSL och sims

Vad är det viktigaste för dig i spelet? Alla huvud uppdrag som binder sammman hela spelbärettelsen

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? Jaa, min Pinto ( Quarter form) den vit/svart. Wildriver aka Wille

Har du någon bästa vän i spelet? Njä..

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? oftast sso musiken eller när jag tävlar i champ så har jag någon peppande musik :)

Vad för sorts dator spelar du på? Pc stationär

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? Aliciastarstable och Haleyrainstorm är de jag läser varje dag

Önskeras i spelet? Islandshäst eller någon som vi inte vet om den kommer kanske en söt shettis man kunde köra?

Ditt bästa minne i från spelet? När man fick åka till DC plattformen och "leta" efter Justin.

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? hmmm... är nog den lite tysta men när jag väl pratar blir de hur flamsigt som hällst

Hur kommer det sig att du började spela? Jag sökte på "hästspelonline" när jag hade tråkigt och så fick jag upp starstable och vvart nyfiken så efter de så har jag spelat

Vart har du ditt hemstall? Jag brukar bo i antingen Js eller steves men för tillfället är jag bosatt i Epona stallet

Önskefunktion i spelet? Svår fråga men önskar värkligen man kunde köra häst, ramla av och att den skulle kunna bocka, skena mm det skulle vart trevligt <3 puss hej

Svar: Du glömde skriva ditt namn? :)
ssohaley.blogg.se

2015-12-02 @ 13:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: