Gallant Unicorn

Intervju med Sally Swiftheart

Sally Swiftheart
 
(För att svara på samma frågor: Klicka på kategorin ''Intervjuer''. Bläddra längst ned, kopiera frågorna och svara på dem i en kommentar som du skickar till mig i valfritt inlägg!) 

Hur länge har du spelat? 
Jag har spelar sedan den 7 april 2014 ;) 

Är du StarRider? 
Aa! Lifetime 

Är du medlem i en klubb och i så fall vilken? 
Air Mules "AM" 

Skulle du valt en annan starthäst om du fick möjligheten? 
Näää, aldrig, älskar honom <3 

Hur ofta och hur länge spelar du? 
Hehe.. Länge ;)) 

Spelar du några andra spel? 
Arhå! Mest Sso då, Minecraft och Sims 4 

Vad är det viktigaste för dig i spelet? 
Hmm.. Att köpa stall hjälp tror jag haha 

Har du någon favorithäst? Vad heter den, och vilken ras är den? 
Hmm.. Gillar många. Men just nu min islandshäst som heter MelodyMint aka Meldoy 

Har du någon bästa vän i spelet? 
Jaaa! Många! Men framför allt Hedvig Swiftgirl och Alice Fishwood 

Har du ljudet från spelet på när du spelar eller lyssnar du på musik? 
Har alltid ljudet på, sitter med mina stora hörlurar och lyssnar på sso musik. Den är fantastisk och lägger märker alltid nya bakgrunds ljud 

Vad för sorts dator spelar du på? 
En MacBook Air, så har jag kopplat in en större skräm :) 

Läser du bloggar om spelet, i så fall vill du rekommendera någon? 
Japp! Rekommenderar din härliga blogg! 

Önskeras i spelet? 
Ingen för tillfället 

Ditt bästa minne i från spelet? 
När jag gifte mig hihi 

Hur är du som person i spelet? Klubbens clown, den seriösa, hästsamlare osv? 
Den hypade, haha 

Hur kommer det sig att du började spela? 
Google runt på häst spel :) 

Vart har du ditt hemstall? 
Vingården 4 ever 

Önskefunktion i spelet? 
Att kunna gå i form med hästen och dressyr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: