Gallant Unicorn

Klubbmöte, ny medlem och lucia 2015

Igår hade vi, i vanlig ordning, veckans klubbmöte!
Den här veckan var det lite extra spännande eftersom vi dels fick en ny
drake till familjen och vi fick veta vem som vunnit omröstningen för lucia 2015!
 
Vi börjar så klart med den nya draken.
Vi hade fått in såååå många ansökningar. Hur väljer man bara några få liksom?
Efter att de oseriösa och ''opassande'' (tex de som var 10 år gamla, de som skrev att de
inte gillade event osv) sorterats bort så postade vi några av de sökandes beskrivningar
i vår Facebookgrupp och medlemmarna fick sedan rösta vilken beskrivning som de gillade mest!
De fick inte veta vad spelaren i fråga hette, bara se vad de skrivit om sig själva!
Vi tar in en medlem i taget, för att den spelaren ska lära känna klubben i lugn och ro!
Först ut var Saga Goldfall, hoppas du ska trivas hos oss om du läser det här :)
 
Efter det så hade vi vårt möte. Annie var fett bråkig och satte sig i Sture hela tiden så hon 
blev iggad på bilden. Sorry Annie men så går det när man är en bråkstake 
 
 
Ni kanske undrar varför vi har luciakläder?
Det är för att vi haft en omröstning för vem som ska vara årets lucia!
Alla som ville vara lucia fick skriva upp sig och så fick vi rösta, alla som ville vara
lucia klädde sig i luciakläder och så ställde vi upp oss framför Sture haha!
 
 
Fina va? (Heli har inte kunnat köpa luciakläderna än så hon fick vara lite tomtig^^)
När rösterna var räknade så stod det lika mellan mig, Nemo och Bambi så med hjälp
av random.org så slumpades en vinnare fram...
 
Och årets lucia blir Bambi Deerhill! Den stackaren hade haft huvudvärk och inte kunnat vara
med på mötet, men jag gissar på att hon blev ganska glad när hon loggade in!
Jag är inte på något sätt bitter över att jag inte blev vald, det var nog lika bra ändå.
Skulle jag leda hela klubben över Jorvik är jag ständigt fastnar i saker?
Hur tänkte jag där liksom?
 
Hur gör ni i din klubb, kommer ni att ha ett luciatåg?
 

Kommentarer
Postat av: Rachel Lionson

Grattis Bambi!!! <3

2015-12-03 @ 21:39:00
Postat av: Nadia Oakhall

Ja det kommer vi!

2015-12-07 @ 21:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: