Gallant Unicorn

Möt Nadine, och... Spiderqueen?

Jag använder mitt andra konto för att kunna filma ''Onyx'' från andra vinklar.
I början skrev jag inte v ad karaktären där heter, men nu när jag visat det i ''Onyx'' så
har ju ni som följer serien redan sett namnet så jag tänkte presntera henne lite närmare!
 
Det här är alltså Nadine Monstergirl, och hennes ''Onyx''. Fast Onyx är lite feminin på
det här kontot och heter Spiderqueen. Fråga mig inte, jag var antagligen trött och tyckte att 
det var det vackraste namnet på en valack (?) någonsin. Eller så slumpade jag namnet, vem vet?
 
Jag har använt det här kontot en hel del och jag har faktiskt haft det ganska länge!
Jag vet inte riktigt när jag skapade det men jag köpte starrider för första gången 2013-10-30!
 
Nu är jag inte riktigt lika manisk med rykten osv på det här kontot, så det är bara level 17
(det är en ganska låg level för att ha funnit i över två år menar jag) och jag har inte levlat alla
hästarna. Dock så tog jag tag i just Spidergueen nu eftersom jag tyckte synd om stackars Sasha
som styrt det här kontot eftersom hästen var sååååå seg och hamnade efter hela tiden så jag
har levlat lilla Spiderqueen nu de senaste dagarna. Hade ju så klart missat att köpa stallhjälp
med så hon var väldigt ledsen... Men idag när jag loggade in så var hon glad igen och jag insåg
även att jag måste ge mig ut på en shoppingtur för att köp kläder till Nadine. Har inte brytt mig om
att köpa så mycket kläder på det kontot så garderoben är vääääldigt tom jämfört med min på Haley
Rainstorm-konto haha! Så, ni som följer serien, vad tycker ni om Nadine? Vad har hon för stil?
Har nämligen ingen aning om vad jag ska köpa för kläder till henne, hjälp?
 
 

Kommentarer
Postat av: Sally monsterlake

Hon gillar regnbågar och kakor :3

2015-12-29 @ 17:51:25
Postat av: Stephanie Diamondfall

Jag tror hon skulle passa i en ganska modern ridnings stil, ganska mycket vitt och svart men också rosa, lila och grönt. Vet inte varför jag tycker det menjsg tror detskulle passa henne. Och stilen ska vara ganska fenimin.

Svar: Åh, ja det tror jag med :D
ssohaley.blogg.se

2015-12-29 @ 21:29:48 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Ellie Cloudforce

Jag tror att hon skulle passa i en lite punkigare stil. Typ svarta kläder.

2015-12-30 @ 10:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: