Gallant Unicorn

När kommer svaren från frågestunden upp?

För ett tag sen så hade jag en liten frågestund på instagram, tanken var att jag skulle svara i en
vlogg men precis innan julafton så slutade ljudet fungera i mitt headset. Tänkte att aja, det var ändå
ganska gammalt så det var väl ändå dags för ett nytt. Sagt och gjort, nytt headset men nu vägrar min
dator att hitta headsetet? Den hittar mitt gamla headset, det som ljudet bara funkar på i en hörlur och
micken inte fungerar på alls längre. Det konstiga är att det nya hedsetet är precis likadant som mitt
gamla, och det nya headsetet fungerar. Detta vet jag för jag testade det i en annan dator.
Vaaaarföööör? 
 
 
Ja, som ni kanske förstår är det ju svårt att spela in en video när man inte har en fungerade mick.
Jag har kollat igenom min dator och det är inget i den som strular, den bara vägrar hitta mitt headset?
Jag kan ju inte skicka tillbaka mitt nya headset för det är ju inget fel på det, och jag hittar inget fel på 
datorn så jag antar att enda utvägen är att köpa ett nytt headset?Eller?
Ja... Så det kommer nog ta några extra dagar innan jag kan göra klart frågestundsvideon.
 
Dock så behöver jag ju inget headset för att göra 
klart avsnitt 19 av Onyx så det ska jag fixa med ikväll, jag är näääästan klar och har egentligen bara musiken kvar så det borde komma upp senare ikväll eller i morgon ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Nämen oj :c Stackars Hali! I alla fall, när ska du logga in igen då? :P Då jag loggade in på dagen och sa hej så loggade du ut direkt. haha!

Svar: Haha det kan ha varit för att vårt internet dog... Det har bråkat mer än vanligt på sistone :(
ssohaley.blogg.se

2015-12-27 @ 21:09:18 - http://jorvikelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: