Gallant Unicorn

Nu ska sprickorna stängas!

På mitt Haley Rainstorm-konto så har jag byggt upp alla rykten så långt det går,
men på mitt konto på FireStar är jag inte lika flitig... Nu kom jag dock på att det kanske
var på tiden att jag börjar med att stänga alla sprickorna där med! Det lär ju ta ett tag men
ju längre jag skjuter på det ju längre tid kommer det ju att ta så nu ska alla stängas!
 
 
Tycker det blir en ännu coolare effekt när man stängt sprickan nu på vintern med, så vackert!
 
Anledningen till att jag börjat härja med sprickorna nu är för att SSO gick ut med vad man måste 
ha gjort klart för att få tillgång till de nya uppdragen och det är bland annat sprickorna...
 
Här är det som de skrivit på Instagram:
 
Det som man måste ha gjort är alltså: 
 
* Beundrad med Åskviggens cirkel
* Gjort uppdraget med sovande änkan
*Ha stängt alla sprickor

Kommentarer
Postat av: Alicia Kittenforce

Åhnaj, då är det bara att börja stänga sprickor för min del!

2015-12-15 @ 20:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: