Gallant Unicorn

Vår favorittant fyllde år igår och det firade vi så klart!

Igår så fyllde Amanda Wolfdaughter år, vad kunde avsluta två tantaveckor bättre än
att fira henne? Nu är hon ju inte riktigt tant åldersmässigt, men i hennes själ sitter en
äkta liten tant och löser korsord hela dagarna!
 
Vi samlades vid Avalon (jag tror att han och Amanda dejtar i hemlighet) och så fick alla
läsa upp ett rim eller dikt som de skrivit till vår kära Rockmormor. Det här var min:
 

''Amanda du är så fin, som ett årgångsvin.
Trots att du ännu inte är en riktig tant så är du klok som en elefant!
Men om du vore ett djur så vorde du nog en panda,min favoritAmanda!
Det blev inte en så lång dikt, men jag hoppas att du förlåter mig på sikt.
God jul och ja må hon leva, vill ge dig en kram, men det tar vi på freda'!''

Jag åker nämligen hem till Amanda i morgon för att fira hennes födelsedag :)

 

Efter att dikterna lästs upp så begav vi oss till Elizabeth för att gissa vad som var inslaget i paketen.

Detta skulle vi lista ut genom rim som Nemo och Amanda knåpat ihop... 

Jag var inte så bra på det, men det var jättekul ändå!

 

Kommentarer
Postat av: Rachel Lionson

Grattis Amanda!! ❤ Ha en jättebra födelsedag!

2015-12-18 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: