Gallant Unicorn

Vintern på SSO är så vacker!

Vårt internet dog precis när jag skulle vara med på kvällens event, så missade både eventet
och veckans möte. Damn it! Blev så arg, loggade in senare på kvällen och nattmyste lite med
Sasha och Heli! Sasha gick och la sig men jag och Heli fortsatte tölta runt med våra Islandshästar!
Är helt kär i min nya häst, så himla söt!
 
Tänk om det inte legat massa skräp på galoppbanan, då hade vi kunnat ha tölttävlingar där!
 
Blev även beundrad med New Hillcrest idag! (Eller i natt, men aja haha^^)
 
Och så snön då, är så himla glad över att de la in den idag!
Spelet är ju så vackert på vintern, det blir liksom så ljust och mysigt, vet inte hur många bilder
jag tagit idag på helt random ställen bara för att jag tycker att det är så fint med snön!
 
 

Kommentarer
Postat av: Starstable nörd

Gissa vad? Jag måste vänta till julafton.. Till att köpa dem.. Asså jag bara suktas!! Längtar! För jag ska bli life time då!

Svar: Vad kul :)
ssohaley.blogg.se

2015-12-10 @ 19:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: