Gallant Unicorn

Asså.... Nej.

Idag kom det massor av ny utrustning, både fin och tävlingsbar!
Eller, ett set var tävlingsbart i alla fall, men båda var fina!
 
Det här setet köpte jag idag, kanske inte världens finaste kläder till men jag har inte så mycket
brunt som passade till utrustningen. Får ta en shoppingrunda i morgon!
 
MEN en sak som verkligen stör mig är benskydden.
 
Är det bara jag eller är de bak och fram?
Alltså, de sitter åt fel håll?
 
Här är en bild på ett par liknande senskydd, förstår ni hur jag menar då?
 


Kommentarer
Postat av: Alanis Moonstorm

Du bör göra en virusrensning på din dator, då de där länkarna och gröna pilarna i ditt inlägg orsakas av/är ett virus(kommer inte ihåg helt vad det gör eller hur det fungerar men google lär veta mer).

Jag tycker också att det ser utt som att skydden sitter bak och fram för i övrigt.

Svar: Jag kollar igenom min dator regelbundet men tack för omtanken ^^ kollar jag på min blogg från min andra dator så ser den ut precis som vanligt
ssohaley.blogg.se

2015-02-19 @ 00:57:48 - http://alanismoonstorm.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: