Gallant Unicorn

Gästblogg av Simone Winterknight

Min irl-kompis började spela för ett tag sen, och nu i veckan blev han medlem i Sneaky Dragons.
Jag bad honom skriva några rader om sig själv:
 
Hey mitt namn är Ash.
Under det senaste 12 åren av mitt liv har jag dedikerat stor del av min fritid åt spel.
Sedan början av året har jag dedikerat det till Star Stable Online själva "intuduktion" till SSO gjordes av Haley Rainstorm. Tidigare i veckan gick jag med i samma klubb som hon är med i och trots att det inte varit speciellt länge sen känner jag mig redan som en av alla andra i Sneaky Dragons man har sjukt kul när man sitter och gibbar med dem.
Min inställning till gaming är "Go hard or Go home."
 
Här är en bild på mig irl och en på mig i spelet!
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Emma Shortroad

Jag kan se likheterna på bilderna, hehe ;)

2015-02-28 @ 22:57:56 - http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: