Gallant Unicorn

Kämpa på SSO...

På senaste tiden här SSO blivit mer buggigt än någonsin.
Man kan inte se varandra, snabbheten på hästen boostas helt utan anledning, man flyger
iväg och hamnar i låsta områden utan att ha gjort något... 
En liten samling med buggar tagna de senaste tre dagarna:
 Borstade min ponny och flög upp genom taken i hemstallet...
 
Tog en ridtur i berget vid Firgrove...
 
 
Skulle sitta upp på min häst och hamnade här
(ja jag vet att det finns en bugg som gör att man flyger MEN det här var inte med avsikt...).
 
Matade hästarna vid Jorvikstallet och hamnade här... 
 
Malin gör, ja... Jag vet inte...
 
Min stackars häst hamnade på rygg efter att ha ramlat ned för en backe...
(Observera att tyglarna försvann från tränset med).
 
Nej SSO, transporten till Fort Pinta är inte ett låst område.
(Om jag blir avstängd för att ha ''varit inne i ett låst område'' när jag åkte transport kommer huvuden att rulla...) 
 
Racerponny på riktigt!
 
 

 



 


Kommentarer
Postat av: Daisy Eastbellisy Eastbell

Asså bilden med hästen på ryggen!! Hur?? Bara, hur!?!? Det ska ju inte kunna hända!!

Svar: Haha min häst är pro ^^
ssohaley.blogg.se

2015-02-27 @ 16:53:31 - http://daisyeastbell.blogg.se
Postat av: Daisy Eastbellisy Eastbell

Asså bilden med hästen på ryggen!! Hur?? Bara, hur!?!? Det ska ju inte kunna hända!!

2015-02-27 @ 16:54:03 - http://daisyeastbell.blogg.se
Postat av: Liza Bluetree

Jag vet helt kocko typ! xD
Alltså Frieserhästarna är ju borta jag som tänkte köpaen:(. Jaja jag är ju ändå lvl 14 och har ganska många hästar ändå. <3<3<3<3<3<3<3
Du är bäst Janni!

Svar: Åh, hoppas de fixar det på onsdag :/ Tack <3
ssohaley.blogg.se

2015-03-02 @ 19:09:45 - http://ssolizab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: