Gallant Unicorn

Mina små ponnyer

Nu är min sjätte ponny maxlevlad!
(Egentligen har jag levlat upp 8 ponnyer, men sålde två innan hästön kom. När möjligheten att ha 
ett obegränsat antal kom så köpte jag tillbaka likadana ponnyer och levlade upp dem igen!)
 
Jag kommer sakna att se den där prickicga rompan skumpa upp och ned när jag levlar haha!
 
Vad ska jag ha alla ponnyer till? 
Jag har inget bra svar på det, jag bara älskar deras charmiga, pigga uppsyn och de är 
så knubbiga och söta! Jag vill ha ett helt stall fullt av ponnyer!
Drömmen vore att man kunde ha ett ponnystall och ett stall för stora hästar...
 
Nu ska jag börja med min eyelinerhäst. Kommer kännas skumt att levla en stor häst igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: