Gallant Unicorn

Sashas nya pålle

Nu när vi fick 200 StarCoins av SSO så passade jag på att köpa en ny häst till ett av kontona som
jag använder för att spela in serier. Känner ni igen karktären?
 
Japp det är Sasha!
Och kanske är det här hennes nya häst till serien efter Silver?
Kanske har jag redan nästa avsnitt klart?
Kanske kommer serien fortsätta, fast i en helt annan riktning?
 
Det beror lite på intresset från er som följt SilverGhost, vill ni se mer av karaktärerna även
om Silver inte längre finns med i serien? Det är upp till er nu! :)
 
Men men, åter till hästen, hur söt är den inte? Funderar nästan på om jag ska köpa
den till mitt Haleykonto, har redan en Morganhäst men jag älskar verkligen färgen på den här...
 


Kommentarer
Postat av: Sam

vart finns den :o

Svar: på vingården :)
ssohaley.blogg.se

2015-02-15 @ 17:02:47 - http://Nouw.com/Samanthamonsterroad
Postat av: Alicia Kittenforce

Hej, hej! Vart köpte du jackan, eller fick du den kanske ifrån arkeologin? Aja, vart fick / köpte du den? :) <3

Svar: Hej :) Kommer inte ihåg precis vart jag köpte den, men antingen inne i Jarlaheim eller vid Jorvikstallets arena, hoppas du hittar den :)
ssohaley.blogg.se

2015-02-16 @ 01:20:36
Postat av: Elisabe

Jag tycker ty du borde fortsätta med serien förs en är väldigt bra!

2015-02-16 @ 07:08:17
Postat av: Liza Bluetree

Den är jättesöt💜.
Jag har den typ silvriga hästen,som också finns på vingården.Jag kanske sjå köpa den också💙💜💟💝💞💓💖

2015-02-21 @ 12:33:43
Postat av: Liza Bluetree

Ska
Menar jag.

2015-02-21 @ 12:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: