Gallant Unicorn

Under hökens vingar kom!

Ikväll så var vi en liten men tapper grupp som lekte...
Men vi hade kul ändå! Jag var lite sneaky och berättade inte i förväg vad vi skulle leka
så det blev mycket svårare nu än om alla hade kunnat förbereda sig!
 
Jag mitt smartarsle hade ju lyckats klicka i att Fraps skulle ta en bild i sekunden,
så jag har väldigt många skumma bilder på typ en hov här och en hästrompa där ...
 
I alla fall, vi lekte några omgångar och Violet vann sista omgången så hon bestämde att
vi skulle fira med att äta tårta och sen grilla, sagt och gjort!
 
Fina små drakar som mumsar tårta!
 
Sen så red vi bort till grillplatsen vid Spejmäster och grillade korv :D
 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Bra Janni! Man ska va lite hehehe... sa du rn bild per sekund?! Det måste ha blivit många bilder, eller så hade ni jättekort event, inte för att jag fattar hur ni skulle hinna då men ni kanske red superhästar som typ är supersnabba. Tårta det är bra saker det. Nomnomnom gott, jag åt tårta igår för min kusins mamma fyllde år. Den var gjord på kokosmjölk, kokosmjöl och kokosgrädde så den smakade lite konstigt och väldigt starkt, men gott! Åh känner verkligen att jag längtar efter event och att mysa med klubben. Min klubb har typ inte startats upp än så jag lär få vänta ett tag till, men helt ärligt har jag inte vart på ett riktigt event på typ 6 månader! Asså det är sant! Blää saknar att ha en klubb att prata med att mysa med att ha kul med och event. Aja idag ska jag iaf göra en sak som jag längtat efter i minst 3 månader. Det konstiga är åtta typ inte känner mig glad, eller jo visst men inte speciellt. Tror att jag är nervös. Puss o kram, jag älskar dig Janni helt ärligt♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥♡♥♥

2015-02-08 @ 08:41:36 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: