Gallant Unicorn

Varför ens bry sig?

Varför störa sig på vad någon annan gör med sina StarCoins?
När jag skrev att jag köpt en ny ponny så fick jag inom loppet av en timme
tre kommentarer om att jag borde spara mina StarCoins istället.
Varför?
Jag jobbar, jag får en lön för att jag jobbar och för den lönen kan jag köpa vad jag vill.
Bland annat StarCoins, så varför borde jag spara på de jag har när jag har möjligheten
att köpa nya? Att jag slutar ''slösa'' med mina betydet inte att du får mera StarCoins...
Jag är väldigt tacksam att jag lever som jag gör och har den ekonomin jag har.
MEN det har inget jag fått gratis och det tror jag faktiskt att de flesta förstår.
 
Hade jag levt på mina föräldrars pengar och verkligen hånat de som hade mindre än mig
så hade det varit en annan sak. Men jag förstår faktiskt inte varför vissa blir så sura på mig..
Handlar det om avundsjuka eller är det något annat? Ni som kommenterar grinigt kan väl förklara?
(Nej jag publicerar aldrig såna kommentarer, jag tycker inte att de hör hemma på min blogg!)
Så länge ni är fega och ''anonyma'' så är det här allt jag har att säga er:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: addison goldstar

åå vad tråkigt att höra att visa säger så :,(
men jag är ialafall inte en av dom <3 ;D
det e ju jättekul med mycket sc och nya hästar :D :)
vi ses finaste haley! <3

2015-02-04 @ 15:53:55
Postat av: Sam

min fråga är bara...hur fan orkar du levla alla hästarna? HAHHA

Svar: Haha jag kämpar :P Nej men jag har inga rytktesuppdrag eller så så det är inte så jobbigt :)
ssohaley.blogg.se

2015-02-04 @ 16:47:20 - http://Nouw.com/Samanthamonsterroad
Postat av: Saga Nightfall

Det är så dålig stil att vissa säger så, jag själv skulle inte göra så. Man får göra vad man vill med sina pengar irl eller sc på ss, det tycker säkert du med <3 :D Det är så jobbigt när vissa lägger sig i, i sina egna köp eller vad som helst vad man gör. Behöver man ens bry sig om vad en annan gör/köper -.- <3

Från mig i Vetlanda :)

2015-02-04 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: