Gallant Unicorn

Att ta fina bilder...

Är inte alltid så lätt.
För några dagar sedan tänkte jag fota min Fjording i snön.
Jag valde ut en outfit och en plats att fota på.
Det var ingen som kom och ''störde'' och ljuset var helt okej.
''Så där ja!'' tänkte jag och ändrade lite inställningar i Fraps. 
Vad kunde gå fel?
 
Min lilla häst bjöd på massor av vackra bilder! Eller nästan i alla fall...
 
Får jag presentera ''Studsen''?
Min häst ville inte vara vacker, han ville bara studsa -_-
 
Han ville inte ha hovarna på marken alls...
 
Sen gick det lite bättre, jag fick några fina bilder...
 
Det höll tyvärr inte i sig så länge, efter ett tag så ville han inte vara fin pixelhäst längre...
 
 
 
Här någonstans gav jag upp. Vi får helt enkelt fota en annan dag.
När han är lite mindre bråkigt kodad eller så...

Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Asså jag tycker juatt första bilden var fin! Otroligt supersöt bild på en liten busig söt fjording. Men jag tror faktiskt att dina hästar är lite ovanligt busiga. Kul tycker jag, fast inte alltid kanske. ..... Dem är iaf söta dina typ 35 hästar! Omg Janni du har för många hästar. Du kan inte köpa alla! <3 ♥¡♥ En sak kan du väl lova mig? Köp inte alla hästar lilla gumman. Jag har 9 stycken och har inte så många jag vill köpa och vill inte ha så många heller. Puss puss o kram på dig jannisen ♥♡♥♡♥♥

Svar: Haha jag kan inte lova något :P Men jag tror inte jag kommer köpa riiiktigt alla, jag ska försöka iaf ^^ ♥
ssohaley.blogg.se

2015-01-11 @ 22:00:13 - http://ebbahighland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: