Gallant Unicorn

Gårdagens runda

Eftesom jag jobbat natt så har jag antagligen precis kraschat i min säng när
det här kommer upp på bloggen... Så jag tänkte visa vad jag gjorde igår!
 
Jag levlade IceMist, han blev level 8! :D
 
Sprang rakt in i Dextra och fortsatte levlingsrundan med hennes grupp^^
 
Den mörka Fjordingen är ju med söt! Grrrr måste levla den jag köpte, sen köpa en 
Frisisk Sporthäst och sen kanske....
 
Eftersom jag hade så lite tid på mig att spela så valde jag att levla istället för att
vara med på eventet med klubben men det skär lite i hjärtat varje gång jag missar
ett tillfälle att leka med dem. Men igår så kände jag att jag verkligen ville levla så att
min nya Fjording inte bara blev parkerad i stallet olevlad...
Dock så sneakde jag mig in i ridhuset där drakarna var och sprang på min J-manda :D
 


Kommentarer
Postat av: Dextra Nightstorm

Fin bild & tack för att du länkade min blogg :D <3 glömde helt att länka din men ändrar det direkt. Det var riktig ttrevligt tat du hängde på & jo vill bara få upp min mörka fjording så jag kan börja levla min vita xD

Svar: Så lite så :)Ja, jag tycker det är kul att levla med någon ibland, blir lätt enformigt annars ^^
ssohaley.blogg.se

2015-01-16 @ 15:20:30 - http://dextrastarstable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: