Gallant Unicorn

Jag var svag...

Jag skulle ju inte köpa någon ny häst.
Men så kom Felicia in och spelade med mig och sen hade jag helt plötsligt
en ny häst? Hur gick det till? Vad hände? Jag blir så förvirrad...
 
Jag hade ju minst en häst av alla raserna som finns i spelet, alla utom en Frisisk Sporthäst.
Och nu har jag minst en häst av varje ras!
Jag tycker att han ser ut som en större version av min Oldenburgare DrgonKnight.
Kanske har han haft en romans med en Frieserdam? Ingen vet men de är allt lite lika!
 
Min nya pålle fick i alla fall heta BigKnight, och ska jag vara ärlig så hade jag nog
köpt honom även om inte Felicia skulle ha varit med och övertalat mig ^^ 
 
 
Kunde så klart inte låta bli att låtsas vara lite arg på Felicia, försökte få med mig Ellie på min sida,
det gick inte för hon hejade på Felicia haha :)
 
 
Senare på kvällen så köpte Nina en ponny som jag fick äran att döpa, han fick heta RockMaster :D
 


Kommentarer
Postat av: Ebba Highland

Men Janni då!! Asså du måste börja lära dig stå emot bättre.. men Nina fick en liten söt häst eller ponnie, med ganska bra namn :) Fattar verkligen inte hur du kommer på alla bra namn, jag är typ sämst på namn... ska snart köpa min 10:e häst och har svårt att hitta ett namn till den lixom:$ men snygg outfit!!!!!! Jag hade en liknande på nyår. Vit, vit och vit. Ninas var ju också fin, lite rosa mysig. Det var jättekul att äntligen prata lite med dig på sso igår igen!!!!! Blev så glad och förvånad så jag höll på att svimma eller få hjärtattack!♥ Vad jag var glad då. Puss o kram ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Haha jag veeeet, men jag var så svag och hästen var så söt^^ JAg tycker det är jättesvårt med namn faktiskt :/
Ja , jag kunde skriva lite i alla fall, sen slutade den att fungera igen :( ♥♥♥♥♥
ssohaley.blogg.se

2015-01-28 @ 17:25:36 - http://ebbahighland.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad mycket sc du har

2015-05-11 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: