Gallant Unicorn

Natthäng med Vio

Natten till onsdag behövde jag inte spendera helt ensam.
VioViolin härjade runt med mig!
 
Vi sprang runt och hittade hemliga platser i Skördebygden (Vio hade inte hittat alla där än, aja baja!),
gjorde dagliga julbestyr och levlade våra hästar...
 
FireManiac är nu level 15! Har helt tappat räkningen på hur många hästar jag levlat upp nu,
om någon orkar räkna så får ni gärna berätta för mig hur många jag har hehe^^
 
Sen då? Vi bara härjade runt och var...Vi?
Det var med Vio jag började spela, mellan 2011 och 2012 så spelade jag i stort sett helt ensam.
Så kom det sig att Vio var och hälsade på mig irl och då testade hon att spela på mitt konto,
resten är historia. Mååååånga timmar telefonsamtal medan vi spelade och en hel del upp
och nedgångar men vi har alltid hittat tillbaka till varandra och det är jag tacksam för 
 
 
Haley och Vivvi Vio på språng mitt i natten!
 

Kommentarer
Postat av: Violet

Så galet mysigt ju!

2015-01-15 @ 06:25:38 - http://www.ssovio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: