Gallant Unicorn

Slavarbete för Jorvik Shillings

Igår så köpte jag ett schabrak för nästan alla mina JS, det är sällan jag
har tillräckligt med JS för att köpa saker. Jag är extremt lat och orkar aldrig
nästan göra dagliga så nu när jag väl hade en del JS så slog jag till ^^
 
Dock så blev jag väldigt fattig, hade bara några hundra Shillings kvar när jag
köpt schabraket så jag fick utföra lite slavarbete. Orkade inte lämna Vingården
så jag gjorde bara de dagliga där men det gav lite i alla fall :)
 
Min lilla Fjording var rena vallhästen och fick med alla tre rymmarhästarna in i stalllet igen!
 
 
När man plockar upp höbalarna så svävar paketen i luften ^^
Ska faktiskt bli ganska skönt att juldekorationerna försvinner nästa vecka,
visst de är fina men det känns som att det räcker med jul nu!
 
 
Så himla stark att jag kan kasta höbalar flera meter upp i luften, från hästryggen!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: