Gallant Unicorn

Sneaky Big Paradise!

Jag har försökt förbereda mig. Det är svårt...
Jag är väldigt nervös, för jag har aldrig följt varken Big Brother eller Paradise Hotel.
Har hört drakarna prata om det på ts, men inte mer än så.
Jag vet inte vad jag ska vänta mig :O
Förklaringen över eventet, kopierat från klubbens schema:
 

 
Så här har Nemo skrivit på sin blogg:
 
''För ER så kan ni följa allt detta på ett smidigt och roligt sätt, det kommer nämligen multi streamas från ett konto som har översikt över en del av Firgrove och ena kontot styrs av Sture som sitter med mig och Annie i produktionen. Ni kommer få höra de sjukt nervösa (?) drakarna i ena kanalen och vår kanal är HEMLIG så där ifrån hör ni ingenting tyvärr. MEN häng med oss ända in till finalen och skaffa dig en favorit spelare att hejja på hela vägen! Vem tar sig till finalen och vinner 1000sc? Den här länken använder ni för att komma till streamen som startar runt 16.00 på SÖNDAG!''
http://multitwitch.tv/sneakydragons/r3dcandy
 
 
Kommer du att titta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: