Gallant Unicorn

Varför svarar du inte på Youtube?

Den frågan får jag ofta. Väldigt ofta!
 
Svaret är mycket enkelt, jag kan inte svara på alla frågor!
För ett tag sen så ändrade Youtube så att man måste ha ett Google+ konto om
man ska kunna få svar på en kommentar. Jag tror att det var så i alla fall, inte helt säker!
Det är den mest logiska förklaringen jag kan komma på, för på vissa kommentarer finns
inte alternativet ''Svara'', bara blockera, anmäl eller ta bort...
 
Så om du har en fråga om en video och märker att jag inte svarat på din kommentar
efter mer än en dag så fråga mig här istället, här har jag bättre koll på alla regler hehe :)
 
Så kort sagt, om du inte får svar så beror det inte på att jag dissar dig utan för att
jag helt enkelt inte kan svara på din kommentar eftersom du inte är inloggad på
Youtube via ett Google+ konto!
 
Jag vill så klart inte att ni ska sluta kommentera, tycker att det är så kul när ni skriver
vad ni tycker om mina videor!
På det sättet vet jag vad jag ska fortsätta med och vad jag kan göra bättre i framtiden!
 


Kommentarer
Postat av: Lily Beebridge

Jag brukar tagga den personens namn i en ny kommentar och svara ^^

Svar: Så kan man ju också göra :D
ssohaley.blogg.se

2015-01-26 @ 14:08:25 - http://lilybeebridge.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: