Gallant Unicorn

VI VANN!!

Jag och Brigitta vann den allra första upplagan av SneakyBigParadise!

Eventet höll på i nästan 4 timmar och jag var så sjukt nervös hela tiden, 
trodde jag skulle göra bort mig och sabba för mig själv hehe!
 
På något magiskt vis lyckades jag ändå ta mig igenom alla utmaningar och ta mig till final.

Här är massa bilder från eventet!
 
Här står vi och väntar på att få komma in, de ropade in oss en och sen och så fick vi presentera oss!
 
Vi fick massor av uppdrag, bland annat två olika frågesporter!
 
Jag försökte fjäska lite för Nemo (Nemo, Evelina och Annie höll i hela alltihopa),
dock så tror jag inte att det hjälpte...
 
 
En av utslagningarna, så spännande!
 
Sista deltävlingen innan finalen.
Brigitta var redan garanterad en plats i finalen eftersom hann vann en annan deltävling.
Vi andra skulle räkna alla hål i staketet, alla stolpar och alla facklor som sitter runt
staketet vid fårhagen nedanför Firgrove...
Väldigt svårt att hålla koll + att vi alla var nervösa!
Men på något sätt så lyckades jag räkna helt rätt och fick på så vis fick jag den andra finalplatsen!
 
Nu stod det mellan mig och Brigitta...
 
Jag och Brigitta blev inkastade i en kanal tillsammans och vi var
väldigt nervösa för att det skulle bli frågesport haha^^
Det blev det inte, utan vi skulle sitta kvar på våra hästar så länge vi kände att 
vi kunda lita på varandra. Tydligen så var vi båda väldigt sportsliga av oss...
 

Vi satt nämligen kvar hela vägen upp till 1000 StarCoins som var maxvinsten!
Så vi fick dela på vinsten och koras som vinnare båda två!
 
Det var så sjukt kul samtidigt som jag satt med hjärtat i halsgropen hela tiden ^^
 
 

Tusen tack till Courtney, Evelina och Annie som anordnade alltihopa!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh ingen Stina Bravestone?

Svar: Nope
ssohaley.blogg.se

2015-01-26 @ 08:05:03
Postat av: yohanna

ååh nice, grattis :D som paradise hotel då.

Men hur blir man en medlem i sneaky dragons? skulle vilja vara med i den klubben :D

Svar: Tack :D Ja precis!
Just nu så är klubben full tyvärr :/
ssohaley.blogg.se

2015-01-26 @ 17:56:26 - http://www.yoyossecret.blogg.se
Postat av: Saga Nightfall

Det var så kul att kolla på både livesändningen och på Berits Yt-kanal. Grattis ännu en gång till er båda som vann 500 sc :D

Skulle oxå vilja vara med i klubben för det händer massor med roliga event och som detta som planerats och få sc om man vunnit som detta stora event, men jag har precis fyllt 16 så har två år kvar till att söka om jag spelar då med. Vilket jag tror jag kommer att göra. Skulle varit så awesome att vara med i SD och känd klubb också :D // Saga Nightfall i Vetlanda :D

2015-02-03 @ 00:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: