Gallant Unicorn

En liten liten vlogg


Kommentarer
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Krya jag förstår dig ❤

Svar: Tack ❤️
ssohaley.blogg.se

2015-07-23 @ 10:17:04
Postat av: Astrid Gladebell

Vilken gullig röst ♥ ( Även om du är... Typ sjuk? Heh xD, Jag brukar låta som en kråka, Som just ätit en bandspelare på högsta ljudet när jag e sjuk, Krya! ♥ )
Jag är alltid spänd på varje del av Onyx, Jag kommer nog stirra på videon i 5 minuter före kollar på den Eheh..

2015-07-23 @ 13:17:14
Postat av: Clara Snowsmith

Din röst alltså! Hoppas det går bra med badrummet och du behöver inte stressa med Onyx, jag blir glad bara det kommer upp inom ett år ;) 💜

Svar: Åh gulle, tack <3 Hehe ett år hoppas jag att det inte tar, då blir jag tokig! ^^
ssohaley.blogg.se

2015-07-25 @ 12:01:05
Postat av: Stephanie Oldwood

Tycker inte att du borde stressa med Onyx, bara gör vad du vill och när du kan/vill/har tid så pillar du på serien. Dock så kan jag inget annat än att längta tills nästa del, haha c:

2015-07-25 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: