Gallant Unicorn

En mycket varm födelsedag senare...

Hej på er! 
Vet att det ekat lite tomt här de senaste dagarna, har haft fullt upp med att fira min födelsedag :)
Nu har dock alla åkt hem, det blev såååå tyst! Så nu tänkte jag passa på att logga in och göra lite
dagliga + levla min häst om jag hinner...
 
Tänkte först fortsätta med nästa avsnitt av Onyx men de har varnat för åska ikväll och där jag
bor så åskar det aldrig bara lite utan det slår nästan alltid ned någonstans och jag är lite för
rädd om min stationär dator för att ha den igång mitt under ett åskoväder...
Skulle kunna sätta mig med min laptop men det är ärligt talat alldeles för varmt, kan inte tänka!
Så får fortsätta i morgon:)
 
Hoppas ni haft en bra helg trots värmen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: