Gallant Unicorn

En till ny häst?

Har ni sett den nya videon som SSO lagt upp?
 
 
Hittade massa ''Morganfiler'' i spelfilerna efter veckans uppdatering och anade att de skulle
förnya Morganhästarna, men trodde inte att de skulle komma så snart!
 
Jag vet inte riktigt än, jag hoppas lite på att det ska vara som med Quarterhästarna att de har filmat
dem ur konstiga vinklar men jag tyckte att framför allt skritten såg lite skum ut?
Men färgerna var verkligen fina så hoppas att jag blir positivt överraskad!
 
Har lite grejer på gång, bland annat ett avsnitt av Onyx och en vlogg ihop med Amanda Wolfdaughter,
men det får vänta lite till jag har mer tid. Har ett helt badrum som ska ordas nu när Amanda har varit så
snäll och målat hela rummet. Men jag hoppas på att vara klar med allt i morgon :)

Kommentarer
Postat av: Liv Lionforce

Det ser ut som att de haltar lite i skritten men annars var de riktigt fina! Lycka till med badrummet, kram! <3

Svar: Tack <3
ssohaley.blogg.se

2015-07-25 @ 08:17:15
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Jo jag har sätt videon. Men har du sätt att den rörde manen då den rörde sig? Dessutom dom filmade inte när dom travade och det gör mig osäker

Svar: Menar du att pannluggen åkte upp och ned? För om det var mer man som rörde sig så har jag missat det, får nog ta och titta en gång till :)
ssohaley.blogg.se

2015-07-25 @ 09:56:15
Postat av: Stephanie Diamondfall

Håller med, skritten ser VÄLDIGT skum ut, tycker det ser ut som om hästen har ont..

Svar: Ja, men eller hur? :S
ssohaley.blogg.se

2015-07-25 @ 12:15:23 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Lydia Applebell

Vad kul! Några dagar innan min födelsedag! :D

2015-07-27 @ 00:27:06 - http://lydiaapplebell.blogg.se
Postat av: Elsa Miststreet

Jag tycker skitten ser ut som att hästen har ont jag med! :S

2015-07-27 @ 17:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: