Gallant Unicorn

Fina hästen

Tycker mer och mer om den här hästen för varje gång jag loggar in, är så nöjd med mitt köp!
 
Jag var faktiskt lite osäker på om jag skulle köpa honom (ja jag har bestämt att det är en han haha^^) eftersom jag ofta brukar tycka att hästarna med mycket tecken är svåra att matcha med utrustningen som finns i spelet. Det ser lätt plottrigt ut med en massa mönster och olika färger på en häst med så pass mycket tecken som den här har. Men jag tror jag har hittat en häst jag verkligen gillar trots att den har mycket tecken nu, så jag hoppas att jag inte ångrar mig och tröttnar på den ehe...
 
 
Nu ska han bara levlas, har legat på latsidan med levlandet eftersom jag helt enkelt inte har haft tid...
 
Men idag blev han level 11 och då har jag inte gjort alla tävlingarna än :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: