Gallant Unicorn

Från röd till gul smiley

Loggade in på mitt konto på den asiatiska servern för första gången på några dagar.
Aj aj aj säger jag bara, stackars mina hästar! Klart jag är för snål för att köpa stallhjälp där med...
Mina hästar var inte bara lite ledsna över att ha blivit lämnade att ruttna i stallet, det var rent ut sagt
förbannade och jag hade inte lust att kuta runt med en slö pålle och göra uppdrag.
Så jag tänkte visa er ett litet knep, många vet säkert redan om det här men ni kan ju titta på bilderna
eller något och låtsas att det verkligen är väldigt intressant?
 
Det du behöver är en häst med röd smiley (sorry pållen!) :
 
Gå till anslagstavlan och skicka din häst på en budgetsemester, detta går att göra för både Shillings och Starcoins. Jag använde Shillings eftersom jag inte köper Starcoins till det här kontot.
(Du kan så klart skicka den på lyxsemester, men då är det billigare att bara gå till veterinären...)
 
 
Skicka iväg din stackars försummade pixelpålle på semester: 
 
 
 Sen hämtar du hem den igen...
 
 
Nu kommer din häst att ha en gul smiley istället för en röd utan att du spenderat en enda Starcoin.
 
 
Jag kan leva med att min häst har en gul smiley, den är inte riktigt lika seg då :)
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Haley!
Det du visa tykte jag var smart men det jag undrar är att hur länge ska man vänta tills man hämtar hem hästen igen kan man hämta den på en gång eller vänta några dagar eller veckor eller månader?
Jag tänkte skicka min starthäst på budgetsemester!
/Carro😝

Svar: Du kan hämta hem den på en gång efter att du skickat iväg den, hästens humör är samma oavsett hur länge den är på hästön :)
ssohaley.blogg.se

2015-07-07 @ 12:27:45
Postat av: Carro

Oki då vet jag!



/Carro

2015-07-07 @ 16:34:25
Postat av: Frida Crazystorm

Hej!
Detta tips hjälpte mig mycket. Jag vet att jag borde kommit på det redan innan. Men tack vare dig har jag nu mina hästar på gladaste humör. Dock är det på mitt andra konto, därför att jag inte orkar ha stallhjälp på det. Men mitt " Frida " konto går det alldeles utmärkt på.
//Frida

Svar: Haha åh vad bra att dina hästar är glada :) Inte så lätt att tänka på allt jämt ju ^^
ssohaley.blogg.se

2016-04-25 @ 11:03:16
Postat av: Eva Bunnyland

Supersmart! Det ska jag absolut tänka på i framtiden! Tack så mycket Haley :)

2016-10-17 @ 17:35:25 - http://bubblaneva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: