Gallant Unicorn

Har jag missat något?

Håller på att levla upp min Appaloosa från level 14 till 15.
Trots att jag inte ens har fullt i ''Rida'' (42) så slår jag mina egna rekord, med en level 14 häst?
Har slagit alla rekord utom ett på en av banorna i Firgrove eftersom jag tabbade ned för att pausa Netflix.
 
Så här ser det ut på alla banorna?
 
 
Som ni ser så har jag bara 40 i ''Rida'' på grund av byxorna och min häst är level 14.
Jag har bara slöat mig igenom banorna och kollat på ''Bones'' på andra skärmen medan jag levlade-
Alltså borde jag inte slå mina egna rekord, tycker det är jättekonstigt?
 
Men om de hade rensat och resettat (det är ett ord nu, okej?) alla rekord så borde jag ju slagit rekordet
på den banan där jag tabbade ned spelet med, eller? 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid Gladebell

Jag vet, I Moorland ( Eller förkortningen ML ) slog jag nog alla rekord på allting förutom pole bending. Och i Fort Pinta ( FP ) också tror jag, Med en level 14 häst.. Jag hade fullt i rida men.. Det var skumt, Slår nog aldrig rekord så mycket med en level 14..
( Förlåt för lång kommentar :P )

2015-07-09 @ 20:24:54
Postat av: Abigail gladecamp

För mig var det exakt samma sak! Fast min häst var level 13 XD

2015-07-10 @ 00:34:23
Postat av: Nova Sunnight

har också märkt att det är väldigt lätt att så personbästa på de nya hästarna.

2015-07-10 @ 12:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: