Gallant Unicorn

Så sockersöt

Jag blir lite glad varje gång jag loggar in på mitt konto på den asiatiska servern.
Tycker att min karaktär där är så otroligt söt!
Jag tycker så klart om min Haley Rainstorm med, men Haley Starstar ( haha ja det är hennes namn!)
ser så annorlunda ut mot mina andra karaktärer...
Älskar uppdateringen som gjorde att vi kunde välja hudfärg, alltid kul med lite variation!
 
Eftersom jag fortfarande har en del uppdrag på det kontot så får jag ju in en del Shillings.
Passade på att köpa en ny tröja när jag fick 10 000 Shillings,
tyckte den passade bra ihop med det andra, och jag gillar verkligen den här tröjan!
 

Kommentarer
Postat av: Sally Silverfield

Hur skapar man ett konto på tillexepel asiatiska servern Water Star?

Svar: Man måste vara där för att skapa ett konto, eller så måste någon annan skapa ett konto medan de är där...
ssohaley.blogg.se

2015-07-13 @ 10:53:58
Postat av: Sa

Okej kan nog inte göra det -.__.-

2015-07-14 @ 09:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: