Gallant Unicorn

Vad tyckte ni om uppdateringen?

Jag tyckte att uppdraget kändes ganska meningslöst om jag ska vara ärlig.
Ett sånt där uppdrag som det känns som de bara slänger in för att ha något att uppdatera om liksom?
Jag tyckte mycket bättre om förra veckans uppdatering, tycker det är så mycket roligare med lite längre
uppdrag där man faktiskt gör uppdrag istället för att springa från punkt A till punkt B och hämta saker...
 
För min del hade det räckt med den nya funktionen och lite nya saker i gallerian!
Men men, lite extra xp är ju alltid trevligt, och jackan/rocken vi fick från uppdraget var fin...
 
 Glömde så klart att fota jackan, eller rocken?
Tror det stod att det var en jacka men jag vill nog hellre kalla det för en rock? 
 
De nya sakerna i gallerian då?  Jag köpte ett linne och ett par handskar!
Kul med något som inte var blått för en gångs skull haha^^
 
På tal om gallerian, varför inte lägga in en funktion där man kan sortera sakerna från äldst till nyast 
tillagda? Att man kan sortera efter färg är ju smidigt, men det hade verkligen varit bra om man
kunde få en snabb överblick över vad som precis kommit till spelet istället för att ha en liten gissningslek varje gång det kommer nya saker. Jag har relativt bra koll på vad som är nytt och vad
som funnits i butikerna ett tag, men det vore kul att kunna välja att se det nyaste överst direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: