Gallant Unicorn

00-talets mode

Dagens event kommer att vara en maskerad med temat 2000-talet.
Jag kan ju tyvärr inte delta eftersom jag ska hålla i eventet,
men om jag hade deltagit så hade jag tagit den här outfiten:
 
Ser ni vem det ska föreställa? Ni får försöka tänka bort vampyrsminket hehe!
(Ja jag bytte hår enbart för ett event haha^^)
 
Någon jag tycker representerar 00-talet rätt bra, i alla fall hela skatepunk delen!
Så nu vet ni hur jag såg ut i mina yngre tonår hehe :D
 
 
(På den tiden när MTV fortfarande sände mycket musik *hosthost*) 

Kommentarer
Postat av: Blubb blubb

Är det du som är med på IRL-bilderna? :)

Svar: Haha nej, det är Avril Lavigne
ssohaley.blogg.se

2015-06-02 @ 15:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: