Gallant Unicorn

Alla sätt är bra utom de dåliga?

Blev lite väl ivrig när jag väl hittade skatten i morse, lyckades hamna uppe på tunnorna ^^
 
 
Men det var värt att krångla sig ned från tunnorna, fick tröjan jag fått på mitt asiatiska konto! :D
 
 
Hoppas att den här finns i fler färgen den med!
Undrar om de inte kör skattjakten en vecka till? Känns som att de borde göra det med tanke
på att det faktiskt verkar finnas en hel del nya saker och det skulle ju vara tråkigt att inte få chansen att få alla!
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

fick en ful grön kjol

2015-06-23 @ 15:17:26
Postat av: Stephanie Diamondfall

Fick också den där tröjan idag. Jag tror att de kommer ha kvar midsommar en vecka till, har för mig att de hade det förra året så då borde de ha det detta år också.

2015-06-23 @ 19:29:00 - http://landofstarstable.blogg.se
Postat av: Lea Bravedaughter

Fick den just i mörkblått, alltså samma modell fast i mörk mörk blå cx

2015-06-24 @ 14:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: