Gallant Unicorn

Det går fort att levla nu!

Har ni märkt hur fort det går att levla en häst till level 15 nu?
Jag köpte ju min Paint när de kom i onsdags, och idag blev han level 14!
(Spelet frös så har inte gjort Firgrove, Valedalesjön, Valedale, Marios tävling osv...)
Kommer ni ihåg hur lång tid det tog att levla innan de höjde xp:n? typ tre veckor? Sjukt ju!
 
Tycker det var ett smart drag av SSO att höja xp:n, det fick i alla fall mig att vilja köpa fler hästar!
Tycker det är så mycket roligare att ha maxlevlade hästar, de är ju så sega på låg level, så jag levlar
alltid upp min senaste häst innan jag köper en ny... Så nu kan jag köpa en häst i veckan om det
kommer nya fina hästar som jag vill köpa. Ehe, kanske har ett litet hästköparbehov? ^^ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: