Gallant Unicorn

Ett nytt namn, Björkbacken!

Efter vi hade haft vårt veckomöte igår så sprang några av oss i klubben runt och lekte en lek som
jag och Nemo hittade på igår haha^^ Hur som helst, vi upptäckte att det kommit en ny plats till spelet!
 
 
Haha snyggaste stilen på min häst! Men vad tror ni om det nya namnet?
Tidigare i år så fick ju området runt observatoriet ett nytt namn, Norra Bergsmassivet.
 
Finns det en tanke bakom det här eller tyckte de bara att det behövdes lite
mer specifika namn på vissa platser? Vad tror ni?
 

Kommentarer
Postat av: Liv Lionforce

Det kanske är så som du säger! Att de vill ha mer specifika namn. Men jag har en liten fråga: när kommer nästa del av Onyx ut? Längtar SÅÅ!!!

Svar: Jag borde hinna göra klart det idag om allt går som jag vill :)
ssohaley.blogg.se

2015-06-11 @ 09:08:40
Postat av: Ida Lionlord

Med tanke på att det kommit upp en osynlig vägg i nilmers högland så vet jag inte längre, vågar dock inte tro något då jag bara blir besviken.

2015-06-11 @ 13:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: