Gallant Unicorn

Eventfria veckor betyder mer seriefix

Nu när SneakyDragons har sommarlov så kommer jag nog hinna lägga mer tid på min youtubekanal.
Kommer dock kännas sjukt tomt och lite konstigt utan event i veckorna, men det är ju som tur är 
bara över sommaren, sen drar vi igång igen!
 
Jag håller på med avsnitt 5 av Onyx, det kommer när jag känner att jag är nöjd med det helt enkelt.
Kanske blir jag klar senare idag, men det lutar mer mot att avsnittet kommer upp i morgon :)
 
 
Det är mycket klippande i det här avsnittet, så det är väldigt många korta klipp som ska sättas ihop till
en sammanhängande video... Det tar sin lilla tid, sen är jag så petig med så om något inte stämmer till
100 % så gör jag om det igen och igen tills jag är helt nöjd.
Sen ska ju videon laddas upp med,
och det mördar hela vår uppkoppling haha (så går det om man ska bo i skogen...
Okej jag bor inte riktigt i skogen, men i ett litet samhälle och det där med snabbt internet är inte så prioriterat här-_- ) . Vi har möjligheten att få fiber hit, men då måste flera grannar gå ihop för att de ska gå med på att dra ut fiber hit. Och att förklara för våra grannar som är mellan 80 år och döden (okej det lät taskigt, men det är faktiskt sant haha!) att det är bra med snabbt internet är inte det lättaste hehe^^

Kommentarer
Postat av: Luna Masterfield

Den där serien SilverGhost kommer den att fortsätta inte för att jag tycker att Onyx är dålig men jag undrar bara och jag kunde inte kommentera om SilverGhost för att jag hade Yahoo istället för gmail! 😕

Svar: Jag kommer fortsätta med den, men just nu så har jag ingen inspiration till den så jag har lagt den lite på is så länge :)
ssohaley.blogg.se

2015-06-25 @ 16:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: