Gallant Unicorn

Failbilder

Det finns så många konstiga bilder i min Fraps-mapp, här är några från i går!
 
 
Jag råkade fastna i ett staket. Felle sa i vanlig ordning att jag var sämst, sen fastnade hon med. Karma!
 
 Jag åkte rulltrappa med Sture, tyckte så klart att det här var ascoolt så jag skrev det i chatten.
Tyvärr hade jag världens chattlagg, så det jag skrev kom inte upp förrän mycket senare så jag
sprang där och skrek om att jag åkte rulltrappa med henne när jag egentligen var någon
helt annanstans... Pinsamt!
 
 
Felle skulle försöka sig på en stagedive och jag skulle ta emot henne, det gick så där...
Stackars Felle ramlade i backen medan jag stod där och höll ut armarna mot henne,
lite så här;
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: